Christchurch to Kaikoura - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van milou schiks - WaarBenJij.nu Christchurch to Kaikoura - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van milou schiks - WaarBenJij.nu

Christchurch to Kaikoura

Blijf op de hoogte en volg milou

16 Januari 2013 | Nieuw Zeeland, Kaikoura

Vanochtend wilden we vroeg vertrekken richting Kaikoura. We hadden de Canadese Anna meegevraagt op onze roadtrip, waar ze erg blij mee was. Maar, ik had een klein technisch probleempje.. Ookal was ik er 100% zeker van dat ik de goede code had, mijn koffer liet zich niet meer openmaken :s en ik had hem gisteren nog open gehad! Heel frustrerend.. Alles geprobeerd en niets werkte :( Dus geen douche en geen schone kleren, aah! Not funny! Maargoed, ik ben een backpacker nu, dus no worries :) Op naar de locksmith. Gelukkig kon die m wel maken! Het duurde wel een half uur én ik moest heel de inhoud van mn koffer uitspreiden over de vloer maargoed, done! Ik kan weer verder:) Blijkbaar heb ik per ongeluk op een of andere manier de code veranderd.. geen idee hoe maargoed. hij doet het weer en dat is het belangrijkste :) Nou, kop koffie, navigatie aan en de roadtrip begint! Supermooie tocht gereden naar Kaikoura, in het begin waren we al enthousiast over de bergen maar dat werd alleen maar mooier en mooier! Het laatste stuk en hier in Kaikoura is het echt geweldig mooi, super heldere blauwe zee met rotsen en daarachter een besneeuwde berg. Dus aan die zee hebben we nu een superleuk mini hostel:) Twee slaapkamers, Stephan heeft geluk met het tweepersoonsbed en ik slaap met Anna in het kamertje ernaast. Eigen keukentje, prima badkamer en we kunnen zelfs een wasje draaien! Het echtpaar woont op de bovenverdieping en is heel erg schattig. Ze zijn hoog bejaard en een beetje doof maar de man is al 6 keer komen kijken of we wel alles hebben wat we nodig hebben. Echt heel schattig. En voor nu vermaken we ons nog prima met Anna, ze is heel erg gezellig:) Dus dit kleine hostel is voor vannacht perfect! Morgen misschien nog op de whale watching tour en dan op naar het Abel Tasman National Park. Flink stuk rijden, uurtje of 4, 5 dus vroeg op! Ik zie uit naar het landschap daar! Als het goed is word het steeds mooier en mooier hoe verder we richting Queenstown komen :) Dikke kus! Oh en er staan al een paar foto's op facebook;) groetjes aan iedereen!

  • 16 Januari 2013 - 08:29

    Marian Gerritsen:

    Hoi Milou,
    Alweer genoten van je korte verhaal, maar wacht op wat er komen gaat.
    Als het nog mooier wordt, geweldig.
    Heb je nog genoeg grijze cellen om alles op te slaan??????
    Je maakt zoveel mooie dingen mee.
    Blijf genieten, doen wij hier met jou verhalen.
    Groetjes, en een fijne reis.

  • 16 Januari 2013 - 21:00

    Mam:

    Gelukkig heb je de koffer weer open!
    Hier is het ook aardig wit,ook heel mooi,en lekker koud!!!
    We zijn benieuwd wat je nog allemaal gaat zien daar,en of het nog mooier is als Australië.
    Genieten maar!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Kaikoura

Stage Melbourne

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2013

My last blog: Brisbane, Singapore, home!

03 Februari 2013

Cairns to Brisbane

28 Januari 2013

Queenstown to Cairns

19 Januari 2013

Murchison to Franz Josef

18 Januari 2013

Abel Tasman
milou

Actief sinds 15 Feb. 2012
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 7999

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2012 - 08 Februari 2013

Stage Melbourne

Landen bezocht: