The last weekend :( - Reisverslag uit Melbourne, Australië van milou schiks - WaarBenJij.nu The last weekend :( - Reisverslag uit Melbourne, Australië van milou schiks - WaarBenJij.nu

The last weekend :(

Blijf op de hoogte en volg milou

14 Januari 2013 | Australië, Melbourne

Nou, daar is ie al, ons laatste weekendje hier :( Helemaal niet leuk! Maarja aan alles komt een eind en dat wist ik van tevoren, en natuurlijk heb ik ook heel veel zin om te gaan reizen en om snel iedereen thuis weer te zien!
Vrijdag afscheid nemen van de residents in DutchCare. Ook helemaal niet leuk :( Ze hadden een speciale morning tea voor ons georganiseerd en in de middag heb ik mn zelfgemaakte (en versierde!) tompouces rondgedeeld en 1 voor 1 afscheid genomen van iedereen. Met sommige residents heb ik toch wel een sterke band opgebouwd in zo’n korte tijd, heel raar om afscheid te nemen, de kans dat ik hun weer terug zie is nog kleiner dan alle anderen die ik hier heb ontmoet. Dus ik moest wel even een paar traantjes wegpinken. Daarna ben ik naar Phil gereden (in een Ute! Als een echte aussie haha) om nog een laatste keer lekker in de rivier te dobberen. Ze hadden het plan om verder stroomopwaarts te rijden en dan terug te drijven naar de plek waar we normaal zwemmen. Gelukkig hebben we daar maar 3 uur over gedaan en ging mijn band al lek na een kwartier! Uiteindelijk had ik dus maar alle gesneuvelde opblaasdingen verzameld waar nog een beetje lucht in zat en kon ik zo nog enigszins blijven drijven. Wel heel erg pijnlijk op de ondiepe stukken over de keien, maargoed het was wel weer een ervaring. We hadden zelfs een drijvende koelbox dus de drank ging uiteraard weer mee :) Phil heeft me zelfs zijn bundy vlag gegeven zodat ik dat drankje nooit hoef te vergeten hihi :) Thuis maar eens op zoek of ze dat daar ook ergens verkopen! Anyway, tegen de tijd dat het koud en donker was en we helemaal onder de muggenbulten, blauwe plekken en schaafwonden zaten waren we eindelijk terug bij de auto’s! Bleek dat iemand de autosleutels in de andere auto’s had laten liggen die nog op het beginpunt stonden. Dus toen hebben we nog een half uur zonder handdoeken staan kou kleumen en daarna snel naar huis, trainingspak aan, verwarming aan en een uitermate luxe diner met nacho’s, pizza en potato wedges :)
Zaterdag na eerst flinkt uitgeslapen te hebben zijn we naar het William Ricketts Sanctuary geweest, een park met beelden van aboriginals die uit hout en steen in de natuur gesneden zijn, echt supermooi en indrukwekkend. En het is midden in een regenwoud dus de natuur er omheen was ook heel mooi :) Daarna op naar huis, omkleden en klaarmaken voor mijn afscheidsfeestje! Maar eerst nog shoarma gemaakt met Michelle, nu weet ze hoe het moet! Het afscheidsfeestje was erg gezellig en ik heb het gelukkig droog kunnen houden:) Ontzettend veel lieve kaartjes en kadootjes gekregen. Ik ga iedereen echt verschrikkelijk missen! :( Maar ik heb gelukkig heel erg veel goede herinneringen om op terug te kijken:)
Zondag nog een dagje quality time met Joke gehad. Eerst wezen winkelen en lekker koffie en gebak gehad, daarna op naar het zwembad voor een laatste keer in de spa en sauna en op weg naar huis souvlaki’s gehaald en voor de tv opgegeten terwijl we de film Australia keken (wat anders he;))
En dan vandaag.. Vanavond om iets voor middernacht vliegen we naar Christchurch, nieuw zeeland en vanuit daar rijden we via de national parks naar Queenstown.
Vanochtend begon de crisis al.. Heel mijn kamer is een puinhoop, ik heb zoveel spullen en ik heb echt geen flauw idee hoe ik al die spullen mee moet krijgen. Misschien moet ik toch nog maar even naar het postkantoor om een pakketje op de sturen naar huis.. Maargoed, ik ben nu even naar Michelle gevlucht. Kan ik nog even mn facebook updaten want als ik in nieuw zeeland zit de komende 9 dagen heb ik denk ik geen internet! In ieder geval niet op mn telefoon, misschien in het hostel. Maar dat weet dus nog niemand dus voor nu zeg ik, tot ziens! En jullie horen op zn laatst weer iets van me als ik op de 24e in Cairns ben gearriveerd! :) (waarschijnlijk alleen een klein teken van leven via facebook;))
Nou allemaal, nu duurt het niet lang meer, ik zie jullie bijna weer! Maar nu ga ik eerst even genieten van het reizen :D dikke kus!

  • 14 Januari 2013 - 08:17

    Marian Gerritsen:

    Milou,

    Een hele fijne gezeliige tijd, en geniet van alle moois.
    We wachten op je verhalen.
    Goede reis.

    Groetjes.

  • 14 Januari 2013 - 20:07

    Irma:

    Milou,nog een fijne vakantie.geniet ervan.tot gauw.....
    Groetjesssss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Stage Melbourne

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2013

My last blog: Brisbane, Singapore, home!

03 Februari 2013

Cairns to Brisbane

28 Januari 2013

Queenstown to Cairns

19 Januari 2013

Murchison to Franz Josef

18 Januari 2013

Abel Tasman
milou

Actief sinds 15 Feb. 2012
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 8002

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2012 - 08 Februari 2013

Stage Melbourne

Landen bezocht: