The river - Reisverslag uit Melbourne, Australië van milou schiks - WaarBenJij.nu The river - Reisverslag uit Melbourne, Australië van milou schiks - WaarBenJij.nu

The river

Blijf op de hoogte en volg milou

09 Januari 2013 | Australië, Melbourne

Afgelopen weekend niet veel gedaan, ontzettend relaxed weekendje gehad :)
Vrijdag mn tattoo gezet! En nee het deed echt bijna geen pijn. Sommige momentjes waren natuurlijk een beetje onprettig, maar dat hoort erbij. Ik had in ieder geval echt veel erger verwacht. De rest van de avond bij de Van Dam familie gebleven voor een gezellige BBQ en met de voetjes in de spa op koud, want met 42 graden weten ze hier ook niet wat ze anders moeten doen :p Enigszins op tijd naar huis gereden en met een wijntje met Joke once upon a time gekeken, onze nieuwe verslaving. Het eerste seizoen hebben we al bijna helemaal gekeken! Aanrader voor iedereen die van sprookjes houd, maar het is absoluut niet wat je ervan verwacht;) wel echt een supervette serie.

Zaterdag ben k naar Phil gereden en hebben we met zn vrienden de hele dag lekker in de rivier gelegen in een opblaasbare band met een bundy :) ´s avonds met zn allen lekker gegeten, weer een nieuwe ervaring voor mij: ik kende al de variant van nacho chips met salsa en gesmolten kaas, blijkbaar hebben ze dat ook met frietjes in plaats van nacho’s! yumm <3 lekker lekker

Zondag ook weer de hele dag aan de rivier gelegen, lunchpakketje ingepakt (beste meloen vind je hier!), bikini aan, dikke laag zonnebrand en dobberen maar. Uit het water was het niet te houden in de zon, zo warm! Maar wat is het heerlijk om aan zon rivier te liggen, lekker rustig, geen zand tussen je billen en het water was ook nog eens veilig voor mn nieuwe aanwinst in mn nek :) plus plus plus dus!

Helaas keerde het lot zich die avond tegen me :( Natuurlijk was ik verbrand (van 10 minuten mijn arm uit het raam van de auto te hebben gehangen voordat ik me insmeerde), waarschijnlijk gedehydrateerd en het ergste was in de loop van de avond begon ik ineens zware pijn te krijgen aan mn borst. Uitermate vervelend. Midden in de nacht wakker geworden en bang dat k een hartaanval had of zoiets. Maandagochtend maar even naar de dokter geweest. Gelukkig, ik ga niet dood :) blijkbaar heb ik met al dat gepeddel in de rivier een spier verrekt die verbonden zit aan t borstbeen, is natuurlijk een spier die ik normaal nooit gebruik dus blijkbaar was die overbelast. En het toeval mocht zijn dat het op dezelfde plek zat als mn hart. Niet grappig. Flinke dosis pijnstillers meegekregen en daardoor de hele dag geslapen. Dinsdag nog een dagje thuis gebleven, gelukkig ging t alweer beter zonder pijnstillers :) En vandaag, woensdag, ben k maar weer gaan werken. Nu zit die dag er ook al op en zijn er nog maar twee werkdagen te gaan! De tijd gaat veel te snel :(

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Stage Melbourne

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2013

My last blog: Brisbane, Singapore, home!

03 Februari 2013

Cairns to Brisbane

28 Januari 2013

Queenstown to Cairns

19 Januari 2013

Murchison to Franz Josef

18 Januari 2013

Abel Tasman
milou

Actief sinds 15 Feb. 2012
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 7996

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2012 - 08 Februari 2013

Stage Melbourne

Landen bezocht: