Sleeping is nice too :) - Reisverslag uit Melbourne, Australië van milou schiks - WaarBenJij.nu Sleeping is nice too :) - Reisverslag uit Melbourne, Australië van milou schiks - WaarBenJij.nu

Sleeping is nice too :)

Blijf op de hoogte en volg milou

20 November 2012 | Australië, Melbourne

Afgelopen weekend hebben we het maar eens lekker rustig gehouden voor de verandering. Vrijdagavond eerst maar eens vroeg naar bed en zaterdagochtend lekker lang uitslapen (we worden oud en degelijk, ik weet het). Zaterdag rustig aan gedaan, een beetje gewinkeld en 's avonds on our way naar een bonfire van een collega. ze doet dit elk jaar, nodigd een aantal mensen uit, ze heeft een lam aan het spit en ze steken een bonfire aan. nou, ik wist natuurlijk niet wat ik me daarbij moest voorstellen maar toen ze het aanstaken schrok ik me rot! de enorme stapel hout ontplofte toen ze hem aanstaken, blijkbaar had iemand er benzine overheen gegoten haha. maar dit was wel heel vet, en zorgde voor een gigantisch vuur wat ook nog eens lekker warm was op veilige afstand:) het lam aan spit ben ik nogsteeds iets minder blij mee.. dit keer wees de gastvrouw zelfs nog even de rest van de familie van het lam aan die nog vrolijk in de weide liepen :( uiteraard heb ik het niet gegeten (a) en dat ga ik ook nooit doen ook niet, maakt me niet uit hoe lekker iedereen zegt dat het is. gelukkig hadden ze ook allemaal lekkere salades en brood met satesaus! dat was lang geleden dat ik dat gehad was, en deze smaakte zelfs naar satesaus! helemaal happy :) het feestje was erg gezellig, inclusief dutch karaoke! je had de gezichten van de aanwezige aussies moeten zien, haha! hilarisch.
Zondag weer lekker uitgeslapen, even gaan hardlopen in het zonnetje en de rest van de dag filmpjes kijken en niks doen, sounds good to me :)
's Avonds had ik door de satesaus van gisteren nogal zin in nasi dus die heb ik gemaakt :) Jo vond het heerlijk! Maar de bami was beter.. ;)
Tot de volgende keer!
Liefs!

• 20 November 2012 - 16:06

Marian Gerritsen:

Hoi Milou,
    Rustig aan gedaan, maar weer een leuk verhaal.
    Spannend zo`n groot vuur.
    Geniet weer lekker verder, en werkse.
    Groetjes Marian.