dinner party - Reisverslag uit Melbourne, Australië van milou schiks - WaarBenJij.nu dinner party - Reisverslag uit Melbourne, Australië van milou schiks - WaarBenJij.nu

dinner party

Blijf op de hoogte en volg milou

10 September 2012 | Australië, Melbourne

Sjonge maandag alweer, wat gaat de tijd hier toch snel! vooral de weekenden helaas. afgelopen weekend hebben we lekker rustigaan gedaan. we waren voor zaterdagavond uitgenodigd bij een collega thuis, ze had heeeel lekker gekookt, lekker wraps gegeten en haar familie ontmoet, was heel erg gezellig:) volgende week gaan we op stap met haar dochter en ik heb misschien een oppasadresje over een maand bij vrienden van hun die afgelopen week hierheen zijn geemigreerd vanuit nederland. over een maand verhuizen ze naar huis permanente huis en dat is toevallig heel dichtbij jokes huis, en ze hebben een zwembad! :D woehoe, laat mij daar maar oppassen hoor:)
Gisteren zijn we meegeweest naar de footy presentation van joke's kleinzoon, helaas geen grote beker gewonnen dit keer. 's avonds werden we gevraagd om mee te gaan uit eten in het restaurant waar carl werkt, dit was weer fantastisch. ik had een small portie pasta en ik mocht wat ik overhad mee naar huis nemen. daar kan ik nog 2 dagen van eten :p maar het was heerlijk! en ze hadden wel twee soorten chocominttaart na! helaas kon ik dat niet meer op:( maar dat moet ik toch wel zeker gaan proberen, loving the aussie food here! Dit is de eerste keer sinds heel lang dat ik me niet meer eenzaam en alleen voel in mijn smaak voor eten hihi.
vanavond misschien weer lekker zwemmen, vorige week heb ik met joke een zwembad ontdekt waar we lekker rustig kunnen zwemmen, ik had de hele baan voor mezelf! en iedereen wilde weten hoe ik toch die borstcrawl voor elkaar kreeg haha (goed voor je ego(A)) en sporten kan ik wel gebruiken met al dat lekkere eten hier! het hardlopen gaat inmiddels trouwens wel goed, ik heb niet zoveel spierpijn meer gehad :)
nou tijd om naar huis te gaan! op de maandag ben ik nog niet gewend aan het vroeg opstaan dus ik ga in chillmodus.
see ya!
liefs

• 10 September 2012 - 20:46

Marian Gerritsen:

Ja, wat gaat de tijd snel, alweer een week.
    Maar jij gaat de zomer in en na morgen begint hier de herfst.
    En geniet van t lekkere eten, mmmmmmm
    Groetjes.

• 11 September 2012 - 14:07

Pap:

Ja mieltje ik zie het wel, je bent al aardig ingeburgerd bij de ausies.ik heb vandaag en gisten de voorbereidingen getroffen voor een feestje.feestje?ja, ik ben 25jarig jubilaris op het werk,al 25 jaar ambtenaar, dat verdient een feestje, en dat doen we vrijdag, met collegas en familie.beetje eten en drinken.kzal na het weekend wel een berichtje sturen hoe het was, komt goed.nou succes met je nieuwe oppas adresje, en veel plezier, xxxxxx van ons.