just another weekend - Reisverslag uit Melbourne, Australië van milou schiks - WaarBenJij.nu just another weekend - Reisverslag uit Melbourne, Australië van milou schiks - WaarBenJij.nu

just another weekend

Blijf op de hoogte en volg milou

15 Oktober 2012 | Australië, Melbourne

Hi allemaal!
Even een korte update. Afgelopen weekend heb ik niet zo veel gedaan. Vrijdag hadden we op het werk een meeting over de veranderingen binnen de organisatie. Ik raakte volledig in paniek bij een team building oefening waarbij we met vissen moesten gooien.. Van tevoren hadden we een filmpje te zien gekregen over een vismarkt die met plezier werkten en de vis naar elkaar gooiden enzo. Maar toen ze zeiden dat we naar buiten gingen om ook vis te gooien dacht ik dacht ze een grapje maakten. Nou iedereen die mij een beetje kent weet al dat ik de andere kant op kijk als dooie vissen me liggen aan te staren vanuit de bakken met ijs van de visboer, en dat je ook geen dingen op mn bord hoeft te leggen die me aanstaren. Daarbij waren deze vissen ook nog eens gigantisch (ik gok op 70cm) en was het doel waarvoor ze gebruikt werden in mijn ogen niet bepaald waardig genoeg om ze voor te laten sterven. Ik probeerde me dus afzijdig te houden maar op het moment dat ik een vis in mn gezicht geduwd kreeg raakte ik volledig in paniek, inclusief trillende handen, hysterisch huilen en hyperventileren. Heel fijn, voor al mijn collega's :p ik voelde me natuurlijk totaal voor schut. Maargoed, 3 dagen later kon ik me er nogsteeds over opwinden dus het zat blijkbaar diep. Inmiddels kan ik er weer over praten, gelukkig, ik hoef niet in therapie :)
Na die schokkende ervaring ben ik thuis op de bank gekropen met een filmpje en ben ik vroeg in bed gekropen. Zaterdag heb ik gewerkt in de high care afdeling, ik mag nu alle medicijnen geven op alle afdelingen:) en ze kwamen een verantwoordelijke dienst tekort dus die mocht ik doen. Dit gaf wat meer uitdaging in t werk en was dus wel leuk voor de verandering.
's Avonds ben ik uit eten geweest met een paar collega's en dat was heel erg gezellig en vooral heel lekker. op aanraden van een collega ben ik voor de chicken schnitzel parma gegaan, wat neerkomt op een cordon bleu met de ham en kaas bovenop de schnitzel, en daarbij een lekkere tomatensaus. Hmmmm! Daarna wilden we op stap gaan maar helaas waren er vooral kleine kindjes op de dansvloer. Om 1u lag ik al lekker in mn bedje.
De volgende ochtend was het prachtig weer dus ik ben de dag begonnen met rustigaan hardlopen/wandelen en relaxen in de zon in het park. Daarna ben ik even met Joke en de hond gaan wandelen en in de avond zijn we gaan zwemmen en nog even de sauna in gedoken. Heerlijk, en zo had ik toch nog een beetje een weekend gevoel :)
Hmm ik ben blijkbaar toch niet zo goed in korte verhaaltjes schrijven.. sorry! (A) Maar dit was alles hoor ;)
Ik heb nog een leuke foto geupload van een schattig dier die we vorige week in St Kilda in het park zagen rondscharrelen. Ik zal nog even kijken of ik nog wat meer leuke foto's heb van dat weekend.
tot de volgende keer!
xxxxx

  • 15 Oktober 2012 - 09:47

    Marian Gerritsen:

    Hoi Milou,
    Klein maar fijn bericht, dat je als verantwoordelijk verzorgster de dienst mag draaien nadat ze je dat gevraagd hebben wil wel heel veel over je zeggen.
    Goed gedaan en maak er weer een fijne week van.
    Tot je volgende bericht.
    Groetjes.

  • 15 Oktober 2012 - 14:11

    Irma:

    Hoi milou,
    tja met vissen gooien is toch wel zonde,daar zijn ze veel te lekker voor!!! Grapje....
    Maar je moet alles een keer gedaan hebben in je leven.
    Kort ( wat je kort noemt) maar wel een leuk verhaal.
    Bij ons in Lauwe gaat alles zijn gangetje... De herfst is al aardig aanwezig,de bomen zijn al aardig aan het kleuren....prachtig.... En de nodige regen is gevallen.
    Verwarming aan en s' avond weer voor de TV....
    Tot je volgende verhaal...groetjes Irma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Stage Melbourne

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2013

My last blog: Brisbane, Singapore, home!

03 Februari 2013

Cairns to Brisbane

28 Januari 2013

Queenstown to Cairns

19 Januari 2013

Murchison to Franz Josef

18 Januari 2013

Abel Tasman
milou

Actief sinds 15 Feb. 2012
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 7986

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2012 - 08 Februari 2013

Stage Melbourne

Landen bezocht: